با این پنج قانون روانشناسان، زندگی راحت تری خواهید داشت .

کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت(ع)مبارکه

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ کتابخانه عمومی کریمه اهل بیت(ع)مبارکه خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

قانون هایی درباره داشتن یک زندگی راحت تر


شناخت روان خودمان و اطرافیان ما نقش مهمی در میزان شادی و آرامش ما خواهد داشت. در هر مرحله از زندگی ما توقعاتی از خودمان داریم و اگر زمانی در زندگی پیش بیاید که اهداف ما محقق نشده باشند، احساس سرخوردگی و افسردگی به ما دست می‌دهد.

باور می‌کنیم که به قدر کافی خوب نیستیم که نتوانسته‌ایم به هدفی که در برنامه زندگی خود داشته‌ایم برسیم، همین امر باعث می‌شود که احساس شکست و ناامیدی تمام روحیه و انگیزه ما را برای ادامه تلاش از بین ببرد. ما احتیاج داریم که طرز فکر بهتری داشته باشیم تا به تعادل در زندگی دست یابیم و مقدار افکار منفی ای که در ذهن نسبت به خودمان داریم را کمتر کنیم.

برای اینکه بتوانیم زندگی راحت تری داشته باشیم باید عادت کنیم این قوانین روانشناسان را جدی بگیریم، چون به ما کمک می‌کنند که چشم‌ها را بشوییم و جور دیگر ببینیم.

شاید به نظر خوشایند نیاید اما اساساً حقیقت دارد. اگر بخواهید گرفتار و نگران نظر اطرافیان، درباره خودتان باشید و یا اینکه بخواهید خود را مجبور کنید که طوری رفتار کنید تا به نظر شما، باب طبع اطرافیان باشد و نه مطابق میل خودتان، بهتر است بدانید توقعاتی که اطرافیان از شما دارند می‌تواند به شما آسیب بزند.

به این دلیل که هر انسانی می‌تواند یک سری مشکلات رفتاری، شخصیتی و روانی داشته باشد که به دلیل همین عدم تعادل روانی و شخصیتی، ممکن است این توقعات برای شما زیان بار باشند. باید بدانید که هرگز نمی‌توانید همه را راضی نگاه دارید. این حقیقت را همیشه در ذهن داشته باشید که بیشترین افکار ما، تنها فرضیه‌هایی هستند که ساخته و پرداخته مغز ما می‌باشند، که به دلیل تجربیاتی که از گذشته به همراه داشته‌ایم و یا برداشت‌های اشتباهی که از اطرافیان داریم بوجود می‌آیند. سعی کنید خودتان باشید بدون اینکه ترسی از این داشته باشید که دیگران درباره شما چه فکری می‌کنند. این حقیقت به شما کمک می‌کند تا به موفقیت و شادی‌های شخصی خودتان دست یابید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 28 / 12 / 1395برچسب:,

] [ 15:7 ] [ مسئول کتابخانه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه